به گزارش Mashable، مطالعه موسسهفلوری آنالیتیکز (Flurry Analytics) که بخشی از آن را به صورت نمودار زیر مشاهده میکنید نشان میدهد بیشترین افزایش استفاده از اپلیکیشنهای موبایل متعلق به اپلیکیشنهای پیام فوری و شبکه اجتماعی با ۲۰۳ درصد افزایش است. کمترین افزایش را اپلیکیشنهای خبری و مجلات با ۳۱ درصد تجربه کردهاند.
همشهری آنلاین: مطالعه یک موسسه تحقیقاتی نشان میدهد استفاده از اپلیکیشنهای موبایل در سال ۲۰۱۳ نسبت به سال پیش آن ۱۱۵ درصد افزایش داشتهاست.
کد خبر 246041
منبع: همشهری آنلاین